eSense

Az eSense 2001 elején alakult azzal a céllal, hogy kiemelkedő színvonalú és teljes körű szolgáltatásokat nyújtson a CallCenterek alkalmazásának valamennyi területén. Az eSense több száz munkatársának kiemelt feladata, hogy megértsék ügyfeleink igényeit és elvárásait, illetve folyamatosan alkalmazkodjanak azokhoz. Az esélyegyenlőség, mint a gyakorlatban is megvalósítható eszme segíti a toleráns és nyitott viselkedésminták kialakítását, amelyekre CallCenter szolgáltatásaink végzése során minden nap szükségünk van. A Civil Licit segíthet az eSense vezetőinek és munkatársainak további lépéseket tenni és eredményeket elérni ezen a területen, ezért csatlakoztunk a kezdeményezéshez.

Az eSense 2001 elején alakult azzal a céllal, hogy kiemelkedő színvonalú és teljes körű szolgáltatásokat nyújtson a CallCenterek alkalmazásának valamennyi területén. Társaságunk Budapesten létrehozott CallCenter Központjának 100 munkaállomásán munkatársaink több éves telefonos ügyfélszolgálati és értékesítői tapasztalattal állnak Megbízóink rendelkezésére.

Cégünk tevékenységi köre felöleli a kimenő és bejövő telefonhívások kezelésének teljes palettáját az ügyfélszolgálatok és információs vonalak kialakításától kezdve, a telefonos értékesítésen és piackutatáson keresztül, egészen a CallCenter személyzeti piacon végzett munkaerő-kölcsönzési és felnőttképzési szolgáltatásainkig.

Az eSense több száz munkatársának kiemelt feladata, hogy megértsék ügyfeleink igényeit és elvárásait, illetve folyamatosan alkalmazkodjanak azokhoz. Az esélyegyenlőség, mint a gyakorlatban is megvalósítható eszme segíti a toleráns és nyitott viselkedésminták kialakítását, amelyekre CallCenter szolgáltatásaink végzése során minden nap szükségünk van. A Civil Licit segíthet az eSense vezetőinek és munkatársainak további lépéseket tenni és eredményeket elérni ezen a területen, ezért csatlakoztunk a kezdeményezéshez.