Királyutca Designutca Klaszter – A MI UTCÁNK – A MI BELSŐUDVARUNK

A MI UTCÁNK – A MI BELSŐUDVARUNK

Kikiáltási ár: 290.000 Ft

A Királyutca Designutca feltett célja, hogy Budapest egyik legtöbbet látogatott történelmi utcájában egyes házak belső udvarait „újradizájnolja”. A projektért licitáló vállalat részvétele a projektben a következőképpen történik: A munkatársak az év 2-4 munkanapját nem az irodában, hanem a projekt megvalósításának helyszínén töltik el. A Királyutca Designutca Klaszter kreatív csoportjával a részvevők megismerik a helyszín adottságait, majd egy brainstorming során megtervezik a kiválasztott belső udvar arculatát, ezek után átalakítják azt. Kreatív önkéntes csapat munka.

 

Milyen fenntarthatósági célt szolgál:
Egyéb társadalmi és/vagy környezeti fenntarthatóságot szolgáló programok

A szolgáltatás típusa:
Családi nap, vállalati rendezvény

Kiknek kínálják:
Közepes vállalat, nagyvállalat

Vállalaton belüli célcsoport:
A jelen projekt kiválóan alkalmas arra, hogy a felsővezetők, az alkalmazottakkal közösen alkossanak egy nagy kreatív csapatot.

A megvalósuló projekt időtartama:
3 nap

Hány főt érint a projekt?:
3

A projekt indokoltsága:
A belső udvarok újraszépítése a következő szempontok alapján történik: az építmény és a közvetlen környezet értékeit emeli ki egy olyan épületben, ahova ezrével látogatnak el, mivel Budapest egyik legautentikusabb negyedében, a zsidónegyedben található. A Klaszter munkájának eredményességét bizonyítja, hogy a gettófal visszaépítésével kihagyhatatlan műemlék jött létre a Király utca 15-ben.

A projekt várható hatása a munkáltatói szervezetre:
Példaértékű összefogás civilek, önkormányzat és vállalkozók között épített környezetünk megőrzésére és szépítésére, jó példa mutatása a médiában. Minden (civil) szervezet egyik legfontosabb célja, hogy a helyi életfeltételek oly módon javuljanak, hogy ne legyen konfrontáció a lakosság, a politika és a gazdasági érdekek között. Ahol ezt sikerül megvalósítani, ott az elért eredmények sikerként könyvelhetőek el, ráadásul érezhetően emelkednek a társadalmi-, szociális- és környezeti ráfordítások a projekt által érintett területen.

A projekt várható hatása a résztvevőkre

A projekt várható hatása a vállalatokra

A projekt várható hatása a Királyutca és a Klaszter számára

Szűkebb értelemben vett üzleti siker:

Szélesebb értelemben vett üzleti siker:

A kikiáltási ár indoklása:

A projekt költségeit tekintve: 350.000 Ft

A szervezet tevékenysége:
A kezdeményezés a Király utcában érintett vállalkozók körében rendkívül sikeresnek bizonyult, így 2010 márciusában megalakult a KIRÁLYUTCA-DESIGNUTCA Klaszter, melynek mára már 25 tagja van, de számuk folyamatosan növekszik.
Fő tevékenysége: A Király utcában működő vállalkozások összefogása, azok érdekképviselete, marketing és PR tevékenységet folytatása a Király utca felvirágoztatása érdekében. Fő célja, hogy visszahozza a Király utca egykori fényét és ezzel újra a város érdekes, nyüzsgő kereskedelmi fórumává tegye az utcát.

 

Honlap:
http://kiralyutcadesignutca.hu/